FIA - Olala

Jag klarade det, jag trodde aldrig jag skulle klara det! Jag hade mitt svåra matteprov imorse och jag klarade det! Vilken lättnad! Kan inte beskriva hur skönt det känns för jag har haft så många tuffa stunder med den klassen, men jag klarade det so no more math and sweden here I come! Jag åker hem om två veckor för jag kommer troligtvis klara kvalgränsen till regionals. Listan kommer upp ikväll, topp 48 löparna i west region kommer med och just nu är jag nummer 41. Jag håller tummarna för att Mary också klarar gränsen så vi kan träffas innan vi åker hem till Swweeeedeeen.

Nu ska jag fortsätta plugga biologi, har slutprovet imorgon, 200 frågor på 2 timmar, kill me! På onsdag har jag engelska skrivning och sen geografiprov sen sooooommmarlov! Go go go :)


Min bakgrundsbild på datorn just nu, love it! Nu kommer jag kunna se lilla pluttsanna ta studenten :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om hurvida du nu får komma, med tanke på de sanningsförvrängda adjektivet du använde innan Sanna. Passa dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />