FIA - Highlightparty or movienight?

"Underwear would be fine... If I were wearing any" Hahaha

Tävlingen gick väldans bra med tanke på att vi har tränat på så hårt som vi har. Go aztecs! 

Många tjejer bar ett orangeband for att hedra crosscountrytjejen som blev mördad när hon var ute och tränade, hennes kropp hittades i veckan vid sidan om spåret några hundra meter från hennes hem. Så himlans hemskt! Man tänker inte på vad som kan hända om man springer själv... Men jag tyckte det var så hemskt när någon sa; she can not run anymore so we are going to run for her. springa är väll inte det enda hon inte kan göra längre, någon idiot tog hennes liv ifrån henne innan det ens hade börjat. Hon gick i high school och var engagerad i olika organisationer och en duktig elev med toppbetyg i alla ämnen.

Nu ska jag ner till Seb och visa honom hur duktig jag är på att blåsa bubblor med mitt tuggummi för han tror mig inte när jag säger att jag blåste största bubblan ever alldeles nyss :)

Tjejerna pratade om något party som soccerkillarna hade ikväll, får se om jag hänger med dit eller stannar hemma och kollar på film.

I dag på tävlingen spelade dom den här sången, bästa ever, hade glömt hur mycket jag lyssnade på den förut.



Kommentarer
Postat av: Tobias

Asså, jag tror att jag är inne här lite för ofta.. Har varit inne tre ggr idag! Detta gör att jag hungrar efter inlägg! COME ON GIRLS!

2010-03-07 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />