Maryyy' mandag. (5 dagar till spring break!!!)

Hangde med min kara econ tutor Mike igar. Han har borjat med cowboy hatt varje dag nu. Haha. Han hjalpte mig aven med sista fragan pa matte quizzet som var valdigt confusing. Utrakningen blev NAGOT lang...

sen i natt vid halv 3 fick jag ett mejl :O. "hej hoppas de har ar track mary. jag forsokte losa quizzet senare pa kvallen och da kom jag pa att vi jobba bara med implicit differential part, sa om du gor sa har... bla bla bla.." sa hade han lost hela problemet. YES! han avsluta med "It would make me sad if you turned in your quiz as is...
    We need to get you into business school, after all.  ^_^
      Mike"

haha, basta tutorn ever!

nu ska jag passande nog ha matte. :) LATER! :)

ps. de regnar. suger bajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />