Mary' väder och spring nytt

Igår vad det snö i Dallas och idag fick jag solbränna shorts rand på träningen. 20 grader celcius dessutom. Hur sjukt är inte det? Vädret skrämmer mig nästan lite ibland men det är ett asbra "bryta isen"-ämne. :)

Jag sprang 1000 m testlopp i 1500meters fart på träningen idag. Herr Edman och jag kom fram igår på skypis att det skulle vara en bra grej att köra eftersom tävlingen blev inställd nu i helgen. Så om jag la den på 2.58 min fart så blir det 4.28 på 1500 m. Vilket är mitt personliga rekord. Jag körde precis på schemat och kom in på 2.57.20. Sen körde jag en 200metare på låga 30 sek strax efter. Kändes kanon bra. Kändes som att jag skulle kunna hålla den farten i 500 meter till. Så nu är jag fett taggad att åka till Stanford i helgen och springa!!!! Tänk om jag skulle persa på första tävlingen. :O Mitt mål är att komma under 4.30.. så vi får se hur långt under jag kommer (om jag nu ens kommer under dröm 4.30...).
De bästa på tävlingen har personliga rekord på 4.13 och de sämsta på ca. 4.33. Så de är inga långsamma tjejer de har samlat ihop inte. Kommer bli askul att se alla andra lopp också. Kristine, Silje och Klara ska springa hinder. Och Sara på 5000m :O

Där fick ni senaste löp infot ja...

Picture of the day: ser ut som jag bara har ett öga på bilden. Spoooky.



Det skrämmer mig hur vi båda bygger upp murar
Det skrämmer mig hur vi båda kan le och kontrollera våra tankar
Det skrämmer mig också hur lika vi är



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />