Mary' söndag

Om ni nånsin åker till USA för att "plugga", och om ni då får bra betyg i nån kurs avslöja det inte för fotbolls grabbsen (alltså amerikansk fotboll). För de första har de sämst betyg på skolan och fattar verkligen nada. För de andra kommer de svärma om dig som du är nån slags gud bara för att du fick alla rätt på matteprovet.
Idag var de en osmart (bokstavligen) fotbolls grabb som nästan la sig platt på marken för att visa hur glad han var för att ha träffat mig. Om de var för min uuunderbara accent eller för att jag erbjud mig mitt färdig skrivna review sheet vet jag icke. Men så länge de hjälper mig att få alla rätt på econ quizzen (ööhh inte för att de är smarta utan för att de redan har svaren) så är de lugnt.

Plugg är bara tre fjärdedelar vad vi gör här. Den fjärde delen träning vi arslerna av oss. Och på torsdag åker vi till Californien för att visa var skåpet ska stå. Åh, f*n ta väderguden om de ska snöa där också. Då har verkligen min karma slått fel nånstans. Vilket dock inte skulle förvåna mig i dessa tider...

Avslutar med ett meddelande från mina kära vän Lollos blogg som lyder "BOJKOTTA BOKIA I KUNGÄLV", av diverse anledningar (läs: ovesäntliga). Men eftersom större delen av vår läsar krets kommer från Kungälv (naaat) så kan vi ju alla lova att följa det.

Tack.


asså vaa??? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />