Mary

Sitter på bibblan för vårt internett funkar inte i Daniel House. Man känner sig som nedgräven mullvad när man inte har internett. Men jag försöker ta ikapp mig lite av världens händelse nu medan jag väntar på att herr edman ska skypa klart med fröken Emmy.

I natt förlorade vi, liksom Emmy, också en timma. Det resulterade i att träningen började halv sju istället för halv åtta. (Om man tänker att vi inte ställde om klockan). Vi sprintade runt de 15 km på ca 65 minuter vilket då resulterade i en extra runda eftersom 75 min stod på pappret.
Efter träningen var jag död och stupade i säng och Veronika sjöng "när trollmor har lagt sina.." på norska. Sen sov jag en stund och nu är jag här. Pigg och glad och redo att jobba på brännan vid Siljes pool. (om bara emmy och richard kunde prata snabbare...)

Har bilder och lägga upp från lovet också. Ja, jag har faktiskt haft spring break i en vecka om ni inte har märkt det. Men nu är de slut på de roliga. :(

Vi hörs,
er lilla mary.


när jag skypar med folk brukar jag lägga mina pengar i högar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />