Mary <3 tornado

Nu är de dags för träning. Grymt skönt väder idag. Planerat in solning efter träningen. Lyssnar på Jack Johnson på spotify. Ganska helt okej bra. Han kommer till Dallas i juli (men då är vi inte här).

Visste ni att tornados bara finns i Nord Amerika och Australien! Jag är typ på bästa stället här dessutom. Det finns "tornados hunting" grej man kan åka på. Kostar 1200 dollar och vet ni vad dom garanterar?? INGENTING! Inte ens säkert man får se nån tornado. Innan jag dör ska jag absolut ha sett en tornado. Det är de coolaste jag vet just nu. :))


steka vid poolen. (ja å klariz)


och tänk att möta en sån här... ba jaha. va ska man gör då?

Om de kommer en tornado över Dallas ska vi gömma oss i badrummet. För de har inga fönster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />