Mary

JAG HATAR TEXAS VÄDRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoppas de brakar loss så in i hel**** imån så det inte är nått fjuttigt falskt alarm. Ge mig hagel och åska. pLs.

blöööööö.


denna skulle vara lite cool om de svepte in över Texas imån


tornado och en regnbåge. ja tack.


eller ett stort fett nimbus cumulus moln.


el hail/hagel. el inte. hagel är det som orsakar mest skada av alla väderföhållande. ni kanske trodde de va tornados. men icke. håller precis på och lär mig om hagel på metrologin. det är fett coolt. ska berätta mer nån annan gång.

nu ska jag spendera energi på att hata texas vädret. FÖR DE SUGER!!!!!!! (iaf ska de göra de imån)

Kommentarer
Postat av: Linda

Är de helt säker på att du vill vara med om de där?!?

2010-03-20 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />