Mary

Asså, Mikael Röjerås säger jag bara. Det här är ett stort bevis på att han lever helt isolerad i Sala. Stackarn.



Mikael säger:

 så jag har *’**************** alltså

 hahhaha

 jaaaa

 now i see

 hahahahaha

 xD

 jag döööööööööööööör

 å jag får veta det ett år efteråt typ

 hahahha

Mary säger:

 asså FY FAN VA KUL!

Mikael säger:

 det här är ju humor

 hahahha

Mary säger:

 jaaaaa !!

 hahah jag döooor också

 ASSÅ OFTA DU HAR INTE FÅTT REDA PÅ DE INNAN

Mikael säger:

 ne du måste leva så nån vet hur jag dog

 xD

 neee

 ingen har sagt något


...

haha, fett kul!!!!!!!!!!!!!!! emmy och fia, ni vet vad jag pratar om ;) LOL


från den gamla goda tiden. :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag är fortfarande i chocktillstånd, hahaha xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />