FIA - Update

Im sorry guys, jag har varit väldigt VÄLDIGT dålig på att blogga... Det har hänt massa sen sist.

I måndags på träningen började min höft göra jätteont, jag körde 200 meters intervaller, efter 6 stycken så kände jag smärtan i höften, sprang två intervaller till men sen var jag tvungen att avbryta, det gjorde JÄTTEONT! Jag haltade runt under tisdagen mellan lektionerna, sen gick jag till doktorn och han kunde inte se något på x- ray bilderna (röntgen), så han sa åt mig att hoppa med kryckor för att underlätta och inte lägga tyngden på höften, han sa åt mig att ha dom i två dagar. I dag fick jag åka liten bil mellan lektionerna, en asskön kille körde runt mig mellan lektionerna, dom har bilar typ som små golfbilar som kör runt folk med kryckor. Han snackade på som bara den och körde som en tok, körde nästan in en kille, för man kör där alla går så man måste tuta och ha sig. Jättemuppigt och pinsamt på något sätt men ändå skönt att komma i tid till klasserna och slippa hoppa hela vägen.
I går efter att jag bestämt mig för att jag pluggat klart för mitt prov jag hade idag, blev vi på flum humör och började dansa, här är min dans, blev väll lite inspirerad av Empan att lägga in lite random videos sådär.


Grejen är att det inte gör ont när jag går och så, det är bara när man trycker på en punkt på höften som jag skriker av smärta. AAAAJJJ! Enjoy the dance, vi hade väldans roligt åt den igår i alla fall :)

I morgon har jag läkarbesök igen så då får vi se vad doktorn säger, om han vill att jag ska fortsätta med kryckorna eller jaa vi får se. Jag känner att jag kan gå utan dom, vet inte om det har blivit så mkt bättre med att ha dem..


Kommentarer
Postat av: ;u,

Crazy,,,,, :)

2010-03-20 @ 02:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />