FIA - Today

I går hade vi toppenväder och idag var det ännu bättre. Så efter mitt geografiprov så cyklade jag till poolen och la mig och stekte i två timmar. Jag lyssnade på bra musik och bara njöt, somnade och vaknade upp 15 min senare för att vända på steken. UNDERBART!

Min höft gör inte lika ont i dag som igår, men det gör fortfarande jätteont när man trycker på sidan på en punkt. INTE OK! Ursäkta för videon nedan, jag ville bara berätta att jag mår bra även när jag har ont. Livet är underbart! Det är bara väldigt frusterande att inte kunna fortsätta träna för att kunna uppnå mitt mål :) Ville lätta lite på stämningen bara ;)

När jag avslutar en grej påbörjar min rummis en, haha fuuunnyyyy!!! She's talking to him right now, grr ;)


That's right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />