FIA - Springer 800m final i dag!!!

I går hade vi försök, jag drog mitt heat och sprang på 2.12, kändes helt okej, tryckte lite men behövde ändå inte kämpa jättemkt. Jag är väldigt nyfiken på att se vilken tid jag kan göra när jag har några att springa med, för om jag springer på 2.12 helt själv så borde jag väll ändå inte vara så långt ifrån min drömtid under 2.10?! Haha vi får se vad som händer, jag ska springa på och ha roligt, springer jag bra så kommer jag under, annars får jag springa bra en annan gång! Inte hela världen, huvudsaken är att jag springer och gör mitt bästa och har roligt!

Det var så roligt när dom presenterade alla tjejerna i heatet, när dom presenterade mig började dom berätta massa om mig och mina lopp. Josefine Koskinen som springer för San Diego State springer på bana 8, hon är från sverige och har ett personbästa på 2.10. Hon har även bästa tiden i det här heatet lalala :) Haha alla bara whaat she's from sweden, cool!

Nu ska jag skypa med Emmy och Linda! Sen ska vi åka till banan om en timme. PUSSSS!!!!



KLOCKREN SÅNG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />