FIA - Olala

- Dont be a stranger, ok?
- Be a stranger what?
- Yeah text me, call me! I want to get to know you more!
- Haha ok sounds good!


Avslutade precis 15 minuters långt samtal.

Hallllååååå vad är det som händer? Det är lite sådär plötsligt händer det, äre inte lite så? Men det här var verkligen inte väntat... OMG är rätt uttryck för det här!!! Jag ska ta det som det kommer och ge det en chans, varför inte liksom, jag har inget att förlora på det! Samtidigt som jag är osäker på ifall det verkligen är så smart att börja något nytt? Haha nä men livet är till för att levas!

Nu ska jag byta om till bikini och lägga mig på taket och sola! Det här är ju helt galet, nu smsade han mig. Killarna här borta i usa är liiiiite för på, och jag sa det till honom när vi pratade med ändå får man ett flörtigt sms efter vi har lagt på! Haha




Kommentarer
Postat av: fi mum

Intressant... :)

2010-03-14 @ 23:39:18
Postat av: Tobias

Varför inte läge att börja ngt nytt?! =)

2010-03-16 @ 08:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />