FIA - m&ms och plugg

Sitter vid köksbordet och läser om olika moln och regn, jag är snart uppe i 100 flashcards... That is not ok! Ska börja plugga in dom i helgen, sen måste jag börja svara på frågorna på studyguiden också, blä!

Annars då, jodå livet leker! Vädret suger, snälla sol kom fram nu! Det är kallt haha...

Vi har hemma tävling i helgen. Det är på vår bana så det ska bli nice, jag ska springa 1500m på fredag och 800m på söndag. Jag har sagt till folk att komma och heja på så förhoppningvis kommer några av dom att dyka upp och se mig springa, kommer bli fett nice! Jag vet en som har sagt att han ska komma i alla fall ;)

Jag tog fel gatorade, den här smakar ju ingenting, det är som att dricka vatten :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />