FIA - Måndag

Det fortsätter att regna här i San Diego! Jag funderar på att promenera till skolan istället för att cykla, för sist jag cyklade i spöregn så vart jag dyngsur, dagen efter blev jag förskyld... Här kommer en liten video som Julia spelade in för någon månad sen när vi hade stormväder haha :)


oooh nooooo!!! 

Jag föredrar ju regnet framför snön ni har där hemma ;) Det är ju helt galet mycket snö ni har! Pappa skickade bilder när han var uppe på taket och skottade ner snö... Han sitter ju i snön och om dom inte hade skottat bort det så hade det kunnat gå hål i taket.



Hej och hå skotta på!


I går kväll bakade jag brownies och kollade på oscarsgalan, många fina klänningar och rörande tal. Det blev en väldigt slapp kväll, innan jag gick och la mig kollade jag på blackboard vad som skulle göras i veckan och grejs, jag har en extra credit uppsats att skriva tills imorgon om "same sex marriage" och sen har jag mattequiz imorgon så det blir en lång dag idag. GREAT! Annars ser veckan ut att bli ganska lugn, har tre prov nästa vecka så jag kanske ska börja plugga in för dom så att det inte blir stressigt sen, men det kommer det bli ändå haha...

Mary och Emmy - jag kommer att vara inne på skype i kväll klockan 6-7 min tid!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />