FIA - Kärlek som i lek?

Killar är bra konstiga asså, jag vet inte vad det är men det känns som jag pratar killproblem med alla mina kompisar just nu. Alla tycks ha något! Antagligen är killen jätteskum och hör bara av sig när det passar honom, eller så säger han att han gillar henne men att han inte vill ha något förhållande just nu, eller så hör han av sig för mycket och envisas med att höra av sig även fast tjejen har sagt att hon bara gillar honom som kompis, eller så är det någon som är olyckligt kär, eller någon som funderar på vad hon egentligen känner o s v.

Varför ska det alltid vara så svårt? Varför ska man spela svår men samtidigt inte för svår, varför ska man turas om att höra av sig, varför ska man behöva spela alla dessa spel utan spelregler eller spelhänvisningar som berättar vilket spel det är som gäller. 

Lite tankar bara... Nu ska jag cykla iväg till dormsen och göra engelska läxan med Julia och Cat.

Ooh noo det regnar jättejättemkt ute, brr!!

Jag pratade även med världens bästa Linda idag på skype. Söndagar är våran skypedag! Miss you sötnos, ses snart!




Kommentarer
Postat av: Sanna

För att det är ett jävla spel, och för att vi vet att det inte är äkta och för att alla älskar att spela det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />