FIA - Har spring break redan börjat?

Haha vilken underbart rolig och slapp dag det har varit idag! Livet är underbart! När vi kommer tillbaka från bubbelpoolen säger KK att vi är bra roliga när v badar bubbelpool på en tisdagkväll som om vi hade lov redan ;) Man kan väll bubbla bubbelpool ändå? haha

Jag började dagen med matte och då bjöd läraren på donuts för basketkillarna spelade så bra i ncaa. Efter det så var det political science prov, det var inte att leka med.. Efter provet gick jag till studyhall och svarade på lite mejl och grejs, sanna äntligen svarade jag på ditt mejl, sorry! Any way, jag sprang igår och det kändes bra så idag körde jag ett banpass, 4x300m, 4x200m och 4x100m, och det kändes ändå helt okej :) Ska tävla i helgen, åker till Nevada! Yiieeyy!

Efter träningen dröjde jag mig kvar med ispåsar på höften och baksidan, snackade med lite folk och bara njöt av att inte ha någonting att göra. Jag hade en läkartid vid 5 så jag gick dit, kom lite sent, han sa hej jag sa hej och han bad mig hoppa på två ben och ett ben och jaa det verkade ju vara rätt så bra igen jämfört med förra veckan när jag knappt kunde gå... Så han önskade mig lycka till i helgen, yiieeeyy!

Till middag blev det sallad sensation med Jo och Chris! Sallad sensation är ett matställe där du gör din egen sallad, min sallad som jag alltid gör när jag går dit är supergod! Så vi satt och pratade om livet sen kom KK och W och gjorde oss sällskap, de åt sina pizza slizes från sbarro som vanligt haha :) "ooohh nooo you killed my cuuzzzziiinnnnn" hahaha skönaste kommentaren.

sen cykla vi, stackars Jo var rädd för hon hade ramlat med cyklen på väg till salad sensation eftersom hon inte har cyklat på väldigt länge.. Men hon klarade sig fint, vi spelade in en lite flumvideo som säkert dyker upp här på bloggen senare. Vi cyklade till Alma och badade bubbelpool!!! sååå himlans skönt! Innan det var vi på yoghurt land och köpte stora lass med tre nya smaker, jag gillade verkligen mintsmaken. Jenny och Mamma, oroa er inte, jag åt för er också haha :)

Nu är jag jättetrött, blev så seg efter bubbelbadandet. Och sen är jag sur för jag väntar på att en person ska höra av sig men han kan inte höra av sig eftersom min dumma mobil har lagt av. Jag ska försöka sätta in pengar på kortet imorgon och se om det löser problemet eller om den har pajkat ihop totalt. Buhu :(

Det har varit en riktigt rolig tisdagkväll, thank you guys. Good night! Jo sover över så hon ligger och sover i soffan, hon håller fiskarna sällskap inatt haha :)


you guys make me happy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />