Emmy - tillbaka på hotellet efter en heldag i inomhusarenan

500m gick väll helt ok, spände mig och sprang inte alls avslappnat. Ville för mycket helt enkelt! Har en tendens att spänna mig för mycket då men äsch jag sprang mitt näst snabbaste lopp och är helt ok nöjd.
4x400m stafetten gick bra, sprang på 57.7 och vi kvalificerade oss till finalen imorgon!! som jag dessutom ska få springa!!!! först skulle jag bara springa försöken och så skulle en annan tjej som har lite skadekänningar springa finalen imorgon.. men nu får jag springa!!!
kom precis upp från hotell-poolen, vi simmade lite och lekte lite. har dessutom ätit en supergod middag på Uno's. Det roligaste hände under middagen när vi ser att coacherna sitter på samma restaurang. Vi beställer in den tjejigaste drinken dom hade och skickade den med fyra sugrör till coacherna,, så skrev vi på en servett- vi gjorde en pussmun och skrev xoxo från anonym... hahaha fast när coacherna fick in drinken kunde vi inte hålla oss så dom visste direkt att det var från oss.. hahah dte var såååå kul, vi satt och fnittrade och jag vart heeelt excited haha! stööört roligt! coacherna tackade för drinken och sippade i sig den, glada blev dom för överaskningen...
har inte lagt upp bilderna eller filmerna från idag ännu så dom kommer senare. här är från när vi överaskade Siri på hennes födelsedag!!!

ååååh vad livet är roligt och alldeles underbart just nu!! händer såååå himla mycket roligt hela tiden- njuter av varje sekund!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />