Emmy - sista dagen i Arizooona

solen skiner, meeen vi sitter inne i lobbyn och har en plugghörna! vi får inte vara ute och sola idag... ska plugga ett par timmar nu sen ska jag äta lunch, ta en nap och sedan ladda inför loppet!!! jag springer 400m häck klockan åtta ikväll på bana 4!! tävlingen slutar runt halv tio, då ska vi tillbaka till hotellet och ikväll ska vi ha kul!!! klockan fyra imorgon bitti går bussarna mot flygplatsen... sova kan man göra en annan gång!!!

btw vi var och shoppade igår, först inne i stan och sedan i ett shoppingmall!!! ett annat btw jag har ont i foten igen :( ett sista btw nu måste jag plugga!!! tänkte dock lägga in lite bilder först... ENJOY!!


testade att kasta spjut iförrigår, coach står i bakgrunden och ser ut att tänka "hmmm vi kanske ska låta henne kasta spjut på MAAC" hahah ;)

jobba på häcktekniken är något jag borde göra varje dag, två gånger om dagen, 7 gånger i veckan, 365 dagar om året!!!

Andrea, Lissa och jag - härlig bild med sol och glada miner :)

en del av laget som åt middag på Olive garden (bääästa stället någonsin)

fikastund på älskade Starbucks --> favoriten är carmel frappucino

vi vågade oss ner i den iskalla poolen

vi var till och med under vattnet!!


neej det här tar alldeles för lång tid!! lägger upp mer bilder senare!!! ciaoo!

Kommentarer
Postat av: May-Len

Häärliga bilder, speciellt undervattensbilden, en av de bästa jag sett och jag har sett några st!!!!!

Förstår om ni inte längtar till NY just nu.

Kram

PS hoppas det gick bra på tävlingen.

2010-03-21 @ 14:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />