Emmy - in Arizona

Pheonix rättare sagt!!! det är jättevarm och underbart här!! njuter av varenda sekund!!

Flygresan gick jättebra, hade stora säten med bra benutrymme och egen tv med massa kanaler och radio + att man fick gratis dunkin donut kaffe och te vilket var riktigt välbehövligt då jag inte sov så mycket i natt...

när vi kom fram så hade vi inte fått rummen ännu så jag och Sirran bytte om på toaletten




låg ett par timmar vid poolen vilket såklart innebär att jag har bränt mig (att jag aldrig lär mig)... sedan var det träning vid arenan, gick en promenad med Andrea och joggade lite/stretcha körde lite magstyrka...

sedan matshopping och ikväll har vi bara softat!! ska kolla film + massera lite nu!! godnatt!


hela tjejgänget :) btw har lagt över lite bilder idag och är redan uppe i över tre hundra haha. vart ska det här sluta? jag har dock inte tagit alla med min kamera...

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha, vad är det för en video?!

2010-03-17 @ 16:00:14
Postat av: Sirran

hotellrummet! hahah!

2010-03-18 @ 02:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />