Emmy - i am a very very lucky girl right now

dagens första lektion var inställd, kollar skolmailen och ser att min nightclass också är inställd... fyra timmars lektionstid mindre än vanligt idag!! dessutom sa läraren som jag har i två klasser imorgon att det är independent study hours dom lektionerna.. såååå det betyder att jag inte har några mer lektioner den här veckan... är ledig fram tills på tisdag, och då börjar jag klockan halv två så jaaa det blir långledigt nu ;) im soooo happy, soooooo sooo happy!!!
second spring break here i come :) massa roligt har jag planerat dom kommande dagarna, tävling, födelsedagsfirande, picnik i central park, shopping och så ska jag sova en massa, beställa foton, kolla på alla tv serier avsnitt som jag har missat och massa massa mer!!! härlig känsla att vara ledig! även om skolan för det mesta är intressant så finns det ingenting bättre än långhelger, en paus från vardagen så man kan passa på att bara njuta av allt roligt i livet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />