Maryyy

NÄMEN HALLÅÅÅÅ
.
Marcus är den mest negativa personen till att ha en mac dator så nu tänker jag berätta om problem nr1 med min macpro.
.
Problem nr1:
Min telia mail som är kopplad till mac-mejlen nu vill inte skicka iväg mail utan vill bara ta emot. Blir galen! Ska ringa "support-apple-mac" imorgon. Tur att man har 90 dagar gratis support. Heja Apple ;)
.
.
ööhhh, idag har jag gjort stan med min kära Louise. Bara jag som kallar henne Lollo. :P Sjukt kul att träffa henne igen, har saknat henne MASSOR! Imorgon ska vi på bio. Se nån film som jag inte kommer ihåg namnet på. LOVAR ATT BERÄTTA IMORGON! VA INTE OROLIGA!!!!
.
jamen visst är de kul med mac??
.
ps. jag ligger tre på statestiken nu. LÄÄNK! undra hur länge de håller då ;)

Kommentarer
Postat av: Telia Kundservice

Hej!



Om du inte har fått rätsida på dina mailproblem kan det vara en bra idé att kika närmare här;



http://www.telia.se/privat/kundservice/support/bredband/epost/installera/konfigureraepostkonto/konfigureraepostkontoAppleMail.page



Följ bildspelet för att försäkra dig om att du har fått in rätt inställningar i mailprogrammet. Hoppas att det löser sig!



Med vänlig hälsning



Anton Agermark, Telia Kundservice

2010-06-10 @ 08:56:34
URL: http://telia.se
Postat av: Mary

tack för hjälpen. men apple har redan löst problemet :))

2010-06-10 @ 10:54:20
Postat av: Anonym

Lika som bär: Mikaela Kärlin ;)

2010-06-11 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />