Maryyy' tänk att jag inte har vart i swe på 9½ månadn :O

Sitter i munchen (vet inte ens om de stavas så). Har vart här i 2½ timma och ska vara här 2 timmar till. UUUGGGHHHH!!!!

jag har hunnit med:
- luskolla varenda affär på terminalG
- besöka varenda toalett
- sminkat mig med allt provsmink
- luktad på alla parfymer
- åkt på alla rullband minst 4 ggr (skojar inte)
- jobbat på min (och saras och verras) karriär i sims3
- och nu betalade jag tillslut för internett, hehe.

jag är så trött på att alla pratar tyska. jag vill höra svenska NUU.

Flyget över atlanten var de segaste jag har varit med om. SÄRR (seriöst på norsk). Jag hade sån hemlängtan att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. sov inte en blund. Så nu har jag missat en hel natts sömn. Dock är jag hög på lufthansas gratis kaffe.

ni skulle se mig nu. jag sitter helt ensam i änden på terminal G, på en stol mot väggen (för att kunna ladda datorn) och brevid gratiskaffe maskinen. nu körde de förbi en gubbe med vagnar, jag vinkade lite. Shit, vad jag är mobbad.

Snälla nån, låt klockan bli 17.15 då jag landar i Göteborg!!!


snart kan jag plocka jordgubbar i vårat jordgubbsland på tomten :))


du och jag hajen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />