Maryy

Tjosan.

Vi kör snabbgenomgång så ni hänger med i mitt liv.

Onsdag:
Landade på Landvetter, där stod mina föräldrar OCH MARCUS och tog emot mig. Hade mina aningar att mac skulle stå där så blev sjukt glad att dom var sanna :D:D <3<3 Hem till skolvägen och packa om mina väskor...

Torsdag:
...för torsdag lunch satt jag och Mac på tåget upp mot stockholm!!! Snabbgenomgång på löp för att hälsa på alla filurer ;D sen tripp med Aleksander Liss för att köpa rosor och lite grejs (till flaket). Grillning i norrviken på kvällen med halva löpet och hann med att prata lite med Klabb.

Fredag:
Sov över frukosten på löp och ägnade förmiddagen att skriva kort till rosorna. Sen till skolan och hänga rosorna på alla löp-treor som sprang ut! Sjukt fina alla var och vacker väder. Träffade Emmy+Fia, David, Putte, Petra där också :) Sen flakresa och dränkt i dricka som vanligt. Haha, men skön stämming var de där iaf.
Lunch på löp. Sen körde jag och Aleks + ngra andra runt i Sthlm i två timmar för att lämna högtalarna. Har inte kört bil på 9 månader ju, men de gick bra.. haha
Tbx 7.20. Och Marcus hade bokat bord vid 9pm och vi hann dit precis. Uppklädda till näsan var vi så vi var grymt snygga. Jättemysig middag hade vi och en fin promenad hem Döbelnsgatan. <3

Lördag:
Sov 10 timmar, fett med najs. Sen mot Johannas studentmottagning och Marcus skulle vara funktionär på stockholm marathon (han tog emot segraren). Erica och Sanna var också studentmottaningen :) Sen kom Sannas pappa och hämtade oss och lämnade av Erica vid löp och hämtade samtidigt Sannas grejer där. SÅ nu sitter jag här på Fruktvägen (fruitway) i Nykvarn och BLOGGAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN I SVERIGE PÅ 9½ MÅNAD. hahaha ;D

Planer framöver...
Ikväll: träffa Em + Fi
Imån: Sanna studentmottagning + marcus på kvällen
Måndag: hem till Gbg igen :)

Jag har packat ner min kameraladdare i Dallas. JVLIGT SMART MÄÄÄRY! Får se hur jag ska lösa det... men har inga bilder just nu iaf..

Vi hörs ;)

Ps. SJUKT SKÖNTA ATT VARA HEMMA I SVERIGE IGEN!!!! :D









tog några bilder från en gullig ett-tjej på facebook :)) Johanna N-K. Tack tack.




heheh, måste bara lägga in den här bilden på som är ettor på löp just nu. (ehh, alltså de blir tvåor i höst). Visst är dom söta? Tänk att jag var sådär liten en gång i tiden ;) (öhh, typ 3 år sedan)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste bara säga vilken bra blogg ni har :) Jätte roligt att träffa dig, hoppas du får det bra i sommar:D

Postat av: Aleks

tkr det var roligt att du började skrika o trycka ner gaspedalen ännu hårdare vid varje sväng! men som du skrev gick det ju bra! ;D

2010-06-10 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />