Maryy' snacka om förebild

Kollade runt på videosar på flotrack och såg på en intervju med tjejen som kom två på Nationals 1500m, nu förra helgen. Helt sjukt grymt, för att för ett år sedan hade hon cancer och opererade bort en tumör i nacken, sen ett år senare kommer hon två på nationasl. Snacka om stark tjej! Sjukt imponerad av henne.
.
lite roligt att de inte hade intervjuat vinnaren utan tvåan istället :)
.

Track and Field Videos on Flotrack

. (flotrack är en sida där man kan se på massa lopp som folk springer i usa... och intervjuer med folk som har sprungit bra efter lopp. sjukt inspirerande sida. kan kolla på mina lopp också! :))

.

.här har ni videon jag prata om.. och här nedanför har ni mig och Marcus.. som jag för övrigt ska få träffa imorgon :)) naww <3

jag till vänster och marcus till höger, om någon är osäker.


Kommentarer
Postat av: Marcus

aaaaaaaaawwwww <3333

Postat av: Marcus

aaaaw<33

2010-06-16 @ 00:46:05
URL: http://bymade.blogg.se/
Postat av: Marcus

aaawww <3

2010-06-16 @ 00:47:21
URL: http://bymade.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sötnosar! Och grymt snygg klänning Mary!!!

2010-06-16 @ 09:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />