Maryy'

Har linkat runt med mina cement-träningsvärksfyllda ben hela dagen. Inte ett dugg roligt, någonstans. Dessutom upptäckte jag precis att man inte kan spela msn spel från en mac dator. Nästan så jag återupptar min DELL. Nää, jag är kär i min mac pro :)
.
Lite bilder från 91:ornas student på Löpargymnasiet.
.
Jag och Klabbe :)) aww
.
Aleksander Liss
JUST DE! KAN ALLA SOM HAR ALEKS NUMMER SMS HAN 'LYCKA TILL' IMORGON MÅNDAG. HAN SKA GÖRA NÅGOT STORT ;) FÅR INTE AVSLÖJA... hahah XD
.
Jag och han den där Marcus Hallbäck. Sötare är de svårt att hitta!
.
Och världens bästa fiemma + studentbarnet Sanna Mustonen! <3
.
Puss hejdå. hörs imorgon måndag dååraaa

Kommentarer
Postat av: Micke

Verkade som om de va en grymt bra student, ångrar att jag inte va där :/ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />