Mary. Peace and lööööve

.
Sitter på pappas jobb och gissa vad jag precis har gjort??? BOKAT BILJETTER OCH TÅG TILL PEACE AND LOVE I BORLÄNGE!!!! waadhhhabaddhhaaa :D:D (rofl) ;) Kommer bli helt stört sjukt kul! (min första festival för övrigt.. blir ju tant sen så måste passa på :P)
.
Dom som är mina med resenärer heter så mycket som Klara Bodinson och Louise Karlsson (läs: Lollo). Även en tjej vid namn Olivia Lindh är på G. ;) Kan de bli bättre? ;D
.
ps. jag ligger fortfarande 3:a på statistiken. LÄÄNK! Lotta sprang på 4.27 inte 4.24. hehe

Kommentarer
Postat av: Tessan!

Välkommen till Borlänge då!!! :)

2010-06-14 @ 15:30:06
Postat av: Lollo

meh skulle du inte messa mig!! har gått och undrat hela daaan ju

2010-06-14 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />