Mary\ jaaa tagga for galet lang flygresaaaa

aloha

ar pa flygplatsen i Dallas. sa lange har resan gatt smidigt. har ju bara tagit mig till flygplatsen och fram till gaten dar det fanns gratis internett datorer. yes!! love dallas forth worth international airport (oj langt)

mitt flyg lyfter om 42 min om ni ville veta det.

jag har redan blivit uppraggad av 3 killar. men jag antar att nar jag landar i swe kommer ingen kolla at mitt hall... kommer ju se crap ut efter en sa lang flygresa. dessutom ar jag samst pa att sova nar jag flyger. HOPPAS DE HAR NAGRA BRA FILMER PA FLYGEE. :)

onskar jag kunde lagga in nagra bilder. men da skulle nog den har stenaldersdatorn fa krupp.

hors om 100 ar da (las: nar jag ar framme i gbg).

nuss nuss (puss pa norska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />