Mary

Hola!

Om exakt 2 månader sitter jag och resten av track teamet och cross country teamet på SMU och har möte inför nästa år. Jag längtar grymt mycket till nästa år på SMU. Jag har lärt mig så mycket där och utvecklats på alla plan. Dessutom är det inte slut, det finns så mkt mer att hämta. :)) Jag har inte ångrat en sekund att jag åkte till Dallas/SMU!!!!

Sitter på Döbelnsgatan hos Mac. Han är hos sin sjukgymnast och jag har precis sprungit låndistans och gjort alla mina övningar från min sjukgymnast Gustav. Idag ska vi ut till Bålsta och till Marcus Pappa och Camilla + hans söta lillebror.

Var inte bröllopet helt underbart fint? Jag som aldrig har velat gifta mig har efter i lördags fått andra tankar ;) Antagligen blev inte bara jag inspirerar.. jag sätter 100 spänn på att giftemålsantalet kommer stiga markant. :O

och nu ska jag hitta nån bild... :P

jag och klara på min studentmottagning förra sommaren... yaa passande?

pusss

Kommentarer
Postat av: K

haha vad är nu detta för bild!! aldrig sett.



och bröllopet var så fint, agree with u!

2010-06-21 @ 14:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />