Fia - Min fredagkväll...

...spenderade jag med Jenny på kungliga operan. Vi var på Romeo och Julia baletten :) Vår snälla morbror hade fått biljetter och ringde och hörde om vi ville gå och självklart ville vi det! Jag har aldrig sett en balettföreställning förut så det var lite annorlunda men väldigt fint. Men ibland var det lite väl mycket hoppande och snurrande, tex när Julia skulle gå fram till giftflaskan, så hoppade hon runt och runt och runt i rummet och sen var hon på väg mot flaskan men sen hoppade hon bak två steg, sen två steg fram mot flaskan, ett steg bak, två steg fram. Jag hade lust att skrika men ta den bara haha...  Närrå det var ett väldigt fint framträdande och en trevlig kväll med JennyPenny :)



Spana in mitt läskiga öga som typ är stängt men ändå öppet..







Så kan man också göra haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />