FIA - Midsommar

Gårdagen var gaaaalen och väldans rolig!! Det hände så många roliga saker som vi satt och skvallrade om imorse vid frukostbordet. Kvällens timmar gick så fort och helt plötsligt var det tidig morgon och musiken stängdes av och det var läggdags. Det blev inte många timmars sömn, tror jag vaknade runt 10 imorse och då gick jag ner för då hade Emmy dukat fram frukost. Jag var vrålhungrig så det var jättegott! 

När jag var ute med hundarna runt 2 så gick vi igenom en gång i buskarna och då möttes jag av något taggigt. EN IGELKOTT! aaaah panikslagen hoppade jag ut från busken och upptäckte 3 taggar som stack ut från mina tår och det sved och hade sig. Jag gick in igen och berättade för alla om händelsen och sen börajde jag googla för jag hade ingen aning om det var farligt och vad man skulle göra liksom... Haha!  

Jag fick taggar på tårna av en igelkott för jag var ute med hundarna.. Aj det gör svinont!
- Hur lyckades du med det?
Jag var ute med hundarna. Är det giftigt?
- Ingen aning det märker du nog imorgon :)
Tänk om jag dör?
- Av en igelkott? :)
Haha vad ska jag göra?
- Sova och ta det imorgon!
Ska jag googla det?
-Fråga precis runt och det är inte farligt.
Jag dör...
-Nej
Jag är rädd vad ska jag göra
- Gå och sov haha! Riktigt ledsen, men du överlever!
- Oroa dig inte, natti!


Jag fick panik haha men jag sitter ju här och skriver så jag överlevde ju precis som han sa ;) Stackars mig och stackars igelkotten!

Massa dans och snapsvisor med låten blindvisan som favoriten. Nu ska vi kila, det blir pizza och myskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />