Mary i grekland :))

Sitter pa ett internett cafe pa zakynthos on. Vadret ar lovely, som det ar i sverige med. haha. jag och marcus have are time of our life ;) hihi. alltsa, vi har de grymt mysigt. Imorgon ska vi aka hela on run med en bat och kolla pa saker, typ ett vrak och grottor. Pa fredag ska vi hyra en typ fyrhjuling fast mer en okenbil (sager marcus att jag ska skriva :P), men den ska vi aka runt pa on bara vi tva. Och pa lordag ska vi till vattenlandet har pa on och aka ruschbanor. vi har fullt upp varje dag, ligga vid hotellpoolen ar bara for britter och pensionarer.
    idag har vi snorklat runt och kollat pa fiskar och grejer. yaaa.

snart gar min tid ut sa jag far skriva mer nan annan gang. puss pa er hemma i sverige!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />