FIA - Sportscamp

Klockan elva går tåget till Norrköping, oh yeah! I dag drar jag och Jenny till Norrköping för att vara innebandyledare i en vecka på sportscamp, eller ja Jenny ska vara ledare i två veckor. Det ska bli himlans nice, träna kommer jag att få göra tidigt tidigt på morgonen eller typ runt 12 på kvällen när alla barnen sover. Men det ska lösa sig :) Det ska bli en jätterolig upplevelse och jag tror att vi kommer att ha en toppenbra vecka :) Jag tror att jag ska vara med på några av innebandyträningarna som grabbarna har, vi får se för det var ju ett par år sen jag höll i en innebandyklubba. Det sitter i ryggmärgen ;) kan man säga så haha... Jag ska ha hand yngsta killgruppen och dom ska tydligen vara värst haha men det hoppas jag verkligen inte... men men... Det löser sig! Det gör det alltid!

PEACE OUT! Hörs säkert under veckan om jag får tag på någon dator ;)



CCCIIIAAAOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />