FIA - Sommarens bad

Jag har badat tre gånger den här sommaren. Jag tycker inte om att bada så mycket för oftast är det alldeles för kallt... Det kan vara skönt ibland när det är jättevarmt ute, ja jag är en riktig badkruka... Första gången jag badade den här sommaren var i Tunanäs med Natta. Andra gången var på afterwork med tom tits gänget. Tredje gången med Johan då vi sprang till en sjö och simmade lite och sen sprang vidare.

Emmy tog årets första dopp när det var kallt och regnade, haha det hade varit fint hela den veckan men självklart väljer dom fel dag och när dom hade bestämt sig för att bada var det bara att hoppa i ;) Jag stod på sidan om och frös haha ;)


Klockren bild


Brrr kallt

Ut på andra äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />