FIA - Livet

Wow livet är bra konstigt ibland. Allt och ingenting händer. Här sitter jag och gör ingenting, väntar på Felicia så vi kan gå ut och springa. Det blir första intervallpasset sen säsongsvilan. Jag funderar på om jag ska äta något mer eller om jag ska springa på dom tre leverpastejsmackorna som jag åt för någon timme sen. Kanske ska ta en tallrik frukostflingor med den enda mjölken som finns kvar. Måste åka och handla mat. Men pappa är på jobbet och Emmy åkte precis till jobbet. Får vänta tills senare. Jag tror att vi klarar oss. Tvättmaskinen tjuter och of course är det jeans och t shirts i maskinen som måste hängas upp för dom kan man inte bara slänga in i torktumlaren. Diskmaskinen är också klar, det är min tur att ta disken för jag har ju bara tagit disken dom senaste 3 gångerna. Känns som det blivit mig uppgift litegrann sådär. Men det tycker jag är helt okej, det går fort och sen gillar jag inte att se ett berg av disk varje gång jag går in i köket. Det ser inte fräsch ut precis. Sen plockar jag ju disk på jobbet på mando hela tiden och bär backar och andra grejer så att jag får ont i handleder och rygg. Värsta slitjobbet men det ger bra betalt. Bättre än ingenting och eftersom jag behöver pengarna så är det bara att kämpa. Kul att jag har några roliga jobbkompisar där som gör att arbetsdagarna går fort. Tjejerna Emelie och Anya är i min ålder och vi snackar om allt mellan himmel och jord. Dom är lika flummiga som mig. Nä men om jag kanske ska hämta dom där flingorna och hänga upp tvätten och ta disken och avsluta detta inlägg så blir detta inlägg inte blir ett bibelinlägg bara väldigt osammanhängande. Sorry för dom korta och väldigt mixade meningarna. Jag skrev det som dök upp :)


LOVELY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />