Maryyy''' pallaaaaaaaaaaa

Okej, första riktiga jobbiga skoldagen. Gick åtta till tolv. Det ända bra var suprise suprise att Klara och jag har musik tillsammans. OCH Sara i två andra klasser :D:D!!!! ;) Annars är de bara kineser, nördar och snoffsiga tjejer med söndeslingat hår och gucciväskor... :P
      Efter skolan åt jag lunch, tränade lite, åkte till ART med norskorna (ART= där de trycker på en och knäcker en), sen direkt därifrån till Target+Wallmart med Klara, hem laga middag, kolla på 90210 med Verra och nu lyssnar jag på denna låt (se nedan) och pratar med Fis. Snart ska jag dö (läs sova)...



äääässhhh, jag tror jag går och dör nu istället. har styrka imorgon på morgonen!!!!!!!!!!!!!!!!!



btw.. han här nedanför är farligt söt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />