Maryyy'' GRATTIS MUSTONEN!!!! Blir de en resa till USA för pengarna el??? ;D

Har sysselsatt mig med skype typ hela dagen. Hej på alla jag inte pratade med :P

Ska gå och skriva ut mitt mattequizz... sen ska jag få massage. Våran massör (vi har bytt) heter JJ (smeknamn). Han har sprungit DN-galan i Stockholm typ 8ggr, 100m å 200m. Han har vunnit många av dom också. Sen har han VM-medalj från 4x100m. Ganska coolt. Han började springa när han var 25 år SÅ DET ÄR ALDRIG FÖRSENT!!!!!! ;D Haha, han är fett cool iaf. Me like.

Btw, nån som vill städa mitt rum? (a)


Har pluggat metrologi idag också och lärt mig varför stormar och orkanar å sånt bildas. :))

BTW (2)

Såhär ser min metrologi lärare ut...

Han jobbar på FOX news här i Dallas. Kändis status på han också. hahah (wooow)

BTW (3)
Hittade en annan cool "väder" bild!!!!!

häftigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />