Maryyy'' en helt vanlig söndag (2 dagar tills skolan börjar :O

Tjo.

Idag har jag och Klara vart och fixat mobil och löparskor till henne. Sen hjälpte jag henne att shoppa på Kroger innan vi mötte upp de skandinaviska gänget på Vapiano för en UTSÖKT pizza-middag med live musik till. De skandinaviska gänget består nu av (Norge) Veronika, Silje, Monika och Kristine (Sverige) Jag, Sara och KLARA. ;D


Vi hittade ett par spikskor på löparaffären som bara SKREK MARCUS OM DOM!!!! hahaha. synd att du är sponsrad av Adidas Mac, annars skulle jag lätt skickat dom till dig ;)


De här kommer bli Klaris nya running shoes. Snygga!!!


Vapianoooo. LOVE. Där ser ni mina snygga naglar också.. de blev jättelånga och starka efter san diego resan! :D


Monika och Kristine!!! :D


Och såklart SMU:s sötaste svenskor... ehh :P

Silje och Veronika tror jag radaderade sina bilder på min kamera.. eller så har min kamera fått nått ryck :P
Men för att ni inte ska glömma bort dom får ni här en bild på dom :))) 
Silje å Verra ;)

Allt för mig. Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />