Maryy

hej hopp,

internett funkar fortfarande inte... ar pa gymmet nu for jag skullle kolla en grej pa datan bara :)

six flags igar var awesome. aven fast allt inte var oppet for de bara har juloppet sa fick vi anda nagra dodenupplevelser. dessutom var de inga koer sa man kunde springa direkt runt och aka igen. yeeh

tyvarr har vi inga kort for jag tappade marcus kamera i en bergochdal bana som hade massa loopar och sant :P men jag visste inte att jag tappade den dar.. sa vi var lite ledsna ett tag. men sen snackade vi med nagra killar nar vi akte gokart och de sa att de hade hittat en kamera i den attraktionen. sa nar parken stangde sa fick vi stanna kvar och vanta pa hittade saker stallet. tillslut kom kameran och vi kunde pusta ut. kameran mar prima!

en annan kul sak var nar jag och mac gick in pa en attraktion som verkade som ett spoktag el natt.. sa var vi mitt inne i ett samtal och horde inte sa mkt vad alla sa. och sa hamnade vi langst fram i taget. sen borjade de rulla och plotsligt akte vi i varsta bergochdalbanan i morker. man sag aldrig nanting sa man visste ju inte nar de kom en backe el svang. ganska laskigt hehe.

okej, maste rusa. vi hors! LOVE LOVE LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />