Maryy'' nu har jag det lika tomt som Fisen. FIA KOM HIT VETJA!

Nu har Marcus åkt härifrån. Jag och Meagen var precis och lämnade av han vid flygplatsen och då började de regna  :( Kommer kännas jättetomt nu när han har åkt. Förut har jag bara haft minnen av han från hemifrån och här i Dallas har allt liksom varit 'nytt'. Men nu kommer jag ha massa minnen runt om kring mig, hela tiden. Det är absolut inte negativa minnen... men de kommer ju kännas jobbigt. Men det är "bara" ca 4½ månad tills vi ses igen. BARA!!! eh.. men jag vet att vi klarar det. Nemas problemas :))

Nu ska jag gå och dö lite... sen ska jag och Sariz träna vårt andra pass för dagen :)

ps. förutom Klara har vi även fått en till ny tjej i laget. Tell u more later. :)


här är min snygging med sina nya brillor. Fett med hett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />