FIA - YES

Satt uppe till halv två igår med Seb och gjorde biologiläxan, dom första frågorna som jag spenderade mest tid på var vara ett frågeformulär för att se hur mycket vi kunde... Haha KUL! Där satt jag och kämpade med att hitta svaren på google, sen efter dom frågorna kom dom riktiga frågorna och då hade vi powerpoints att hitta informationen... Det var tre quizzes och jag gjorde precis om den sista och fick 11/11! Man får tar en quiz tre gånger men frågorna varierar ;) Sorry för mitt depp men den här kursen kommer nog inte att bli så farlig ändå :) Det kommer att bli tufft men jag ska klara det! No more skriva om den kursen på bloggen, I promise! Fia is back on track, no more depp!

Ser ni vad onödigt det är att stressa upp sig över småsaker, allt löser sig, det gör verkligen det!!

Håll tummarna för Emmy som ska tävla idag!! GO GO GO!

Nu är jag vrålhungrig, ska äta gröt framför tvn. Sen byta om och cykla till skolan, solen skiner!

Såå söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />