FIA - Yeees

När familjen var här så lyckades pappa lirka upp cykellåset till min cykel som har stått parkerad på skolan över tre veckor eftersom jag inte kunde få upp låset efter regnstormvädret vi hade en vecka innan jullovet började...

Polisen ville inte hjälpa mig klippa upp låset, för dom sa att dom inte kunde vara säkra på att det var min cykel. Så dom sa åt mig att köpa en egen så att jag kunde klippa låset själv, men att jag var tvungen att ha med en polis som skulle stå där och se på när jag klippte låset... Helknasigt.


Thaaannkk yoouuu!!


Mary på min fina blå cykel

Pappa hjälpte mig även med att höja sadeln och fixa kedjan som alltid hoppade ur... wow wow wow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />