Fia - Strezzzz

Jag stressar alldeles för mycket, alldeles i onödan.

Varför är det så lätt att stressa upp sig över småsaker?

Nu är det såhär, det är bara att inse och hitta positiva saker i det hela. Om det inte finns några positiva saker får jag väll hitta på några positiva saker.

Tur att jag har nära och kära som orkar lyssna på mitt gnat och som peppar mig så att jag klarar av att klättra upp mitt stresshål, som jag ofta har grävt i länge; för ibland tar det lång tid att klättra upp till positiva igen.


Jag mår jättebra, det är inte det! Men jag vill verkligen inte ta den där biologiklassen, men jag måste, och sen är jag ledsen för att jag inte kunde läsa spanskan.

Men men sånt är livet. Guud vilken pluggis jag låter som haha..

Positivt peppande tar jag gärna emot för det kan jag behöva just nu! Vore roligt att få några hej hej hälsningar från lite random people ;)


I morgon ska jag köpa mig en för att trösta mig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />