FIA - Skolstart

I morgon början skolan igen!! Jag har tre lektioner; engelska, biologi och spanska.

Jag kollade igenom de olika klassernas information och i political science ska vi ha läst ut en bok till nästa vecka. Vi ska läsa "one flew over the cuckoo´s nest", jag har för mig att vi kollade på filmen i någon av mina klasser på Rudbeck... Men men kommer inte ihåg så mycket så det är bara att sätta igång att läsa, hårdkörning från början! Nu vet jag vad jag ska göra hela helgen ;)

Jag vet att jag har samma engelska som Julia annars vet jag inte om jag känner några i dom andra klasserna. Första intrycket är viktigt, inte sant? Så hoppas jag lyckas sätta mig på någon bra rad i morgon, brevid någon snäll pluggis som kan hjälpa mig, brevid någon smart som kan förklara matten för mig (annars har jag ju två tutors downstairs), någon snygging som jag kan spana på under tråklektionen, någon rolig som jag kan hänga med utanför skolan.


Skolväskan och träningskläderna är packade så i morgon är det bara att kliva upp och göra i ordning gröten!



Kommentarer
Postat av: dad

Lyckat till med skolandet, tränandet & letandet..

2010-01-20 @ 07:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />