Fia- Nää fyy, seriöst?

DET SPÖREGNAR UTE!

Det ska regna hela veckan, såå himlans deprimerande! Jag som cyklar överallt, hur ska det gå?
Vad jobbigt det är att ligga i soffan hela dagen och kolla på tv eller läsa en bra bok ;) Mohaha det är verkligen så synd om mig... Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på regnet som smattrar mot mitt fönster. Sen har jag lånat Mariannes ipod högtalare så jag kan lyssna Jack Johnson och Dave Matthew låtar och äta marabou choklad. Mums!



Sverige har världens godaste choklad! Så alla ni där hemma i Sweden, sluta deppa och ät choklad och var glada att ni kan gå och köpa nytt när det tar slut... När mitt är slut är det slut. Jag har bara 3 rader kvar :(


Kommentarer
Postat av: Mum

Påfyllning kommer snart :O)

2010-01-19 @ 05:42:26
Postat av: Linda

haha vill du att jag ska skicka över några?

2010-01-19 @ 11:14:50
Postat av: Fia

Åååh jaaa det vore superdupersnällt :D Choklad går åt i det här hushållet ;)



Thanks mum!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />