FIA - Lördag

Har precis varit och storhandlat så nu har jag mat ett bra tag framöver. Nästa helg börjar tävlingarna också så då kommer vi vara borta nästan varje helg... Nu ska jag laga massa massa mat och frysa in så jag har matlådor att värma på under veckorna. Det spar tid och gör livet lite enklare så jag kan fokusera på träning och skola! Det var mamma som sa åt mig att ha en dag då jag lagar massa mat som jag fryser in, förhoppningvis gör jag det ett antal gånger, annars kan man ju göra en portion extra varje gång man lagar så får man också fryslådor.

Jag har skrivit en check för tre månaders hyra som Nista ska komma och hämta upp senare idag. Efter matlagningen ska jag kolla igenom skolarbeten och grejs, läsa lite ur boken som ska vara utläst till på torsdag. 

I kväll är det basketmatch och sen party hemma hos Kenzie som fyller år. (Richard om du läser det här så kan party betyda umgås med vännerna utan alkohol). Haha vi hade ett litet roligt samtal sist på skype då jag sa att jag inte skulle festa något den här terminen eftersom vi har så många tävlingar... Jag kan fortfarande gå på fester men jag behöver inte festa ;) 

Livet är en fest


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />