FIA - " Heey honey the practice was island" Hahaha så det kan gå!

Mina vader gjorde jätteont efter dagens banpass 12x400m, jag kunde knappt gå efteråt... Men det var ett hejdundrande bra pass så det var det värt, även fast det var storm ute och att det var som att möta en vägg på ena långsidan. Seriöst det blåste jättejättemkt. Helt galet!

När jag kom hem la jag mig direkt i soffan och där låg jag bra länge och jag ville verkligen inte resa på mig, så fort jag rörde fötterna kände jag smärtan i vaderna.. Haha! Men jag var tvungen att kämpa mig upp för jag skulle cykla iväg till banken för att kolla om min check har kommit. Det hade den så nu har jag skrivit en check för tre månaders hyra och sen har jag planerat hur mycket starbucks jag kan köpa och hur många gånger jag kan äta ute för pengarna som blir kvar efter hyran är betald.. Bra jobbat!



SMILE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />