Universium är ett monster, men det har sparat dig och mig



Att jag sitter här, på andra sidan jordklotet just i denna stund känns en aning
omeningsfullt när mina bästa vänner befinner sig mer en ett hav mellan mig.
Att inte se dom varje dag gör ont,  att inte höra deras röster varje dag gör
ondare och att inte få vara i deras omgivning smärtar.

som en sång utan syfte,
som en dikt utan känslor.
som ett skratt utan mening,
som en pjäs utan triumf.
som en natt utan drömmar,
som en kyss utan passion.
som en bok utan handling,
som ett hjärta utan ärlighet..
känner jag mig utan er.

/ Sanna ♥


Kommentarer
Postat av: Emmy

Postat av: Sirran

Hejsan!



JAg har faktiskt ocksa en blogg! sirran.blogg.se Den ar skit bra, hahahah!



Hej Fia och Mary! Hur ar laget?

Fia, du skickar hela tiden konstiga meddelande till min mobbe, hur kommer det sig?



Ok skriv detta i inlagget Emmy:



Emmy ar varldens basta. Hon ar go och gla som en kex chokla!



/ Siri

2010-02-18 @ 04:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />