MAryyy' en sådär lagom bibel. vadå? jag vill ju bara vara som emmy å fia

Summering: En bra fredag. Jag tror vädret gjorde de. JA, skyll på vädret!



Sitter och dricker vitaminvatten (vitaminwater). Sara sa att de hade kommit till SWE nu.. då förstår ni vad jag har levt på i höstas. hahah. NÄÄ, men de är MUMSFILLIBABBA!

Idag skola, lunch, träning.. och efter träningen cyklade jag å Kathleen till hennes boyfriend furturnity house. ASNAJS HUS. Helt sjukt. (om ni inte vet var en furtunity är så kolla på google). De har egen kock där och allt som lagar mat till dom. Iaf så var hennes kille Chase och hans roomie S i rummet och sov. Haha. Klockan var liksom halv fyra. Men vi väckte dom iaf och snacka lite. Sen tjuva vi lite chokladmjölk innan vi drog...
Efter det tog vi hennes bil till central market och shoppa lite med Kristine och Silje, vi var helt hypra så jag tror ingen missa att vi var där. haha, anyway LOVE central market.

Sen hade jag tjugo min på mig att duscha innan Maegan kom och hämta upp mig och girlsen och vi åkte till North Park för bio och shopping. Fett snyggt linne köpte jag på Urban. Nedsatt från 40 dollar till 10. WHAATTAA? Bion vi såg var "Dear John". Den var helt sjukt bra, jag tror hela bion grät. Å lilla jag hängde på Veronika hela filmen, :P

Nu ska jag äta apelsin. Säsong för dom nu, ni vet. Så passa på!!!!!



Soligt och skönt idag. <3<3 that makes me happy


Kommentarer
Postat av: Sanna

Dislike bibel-inlägg, men lika er!

2010-02-06 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />