Maryy'' Houstong höll jag på att skriva.. men vi är ju i Houston

AS NAJS VÄDER I DENNA STAD!!!!

FINLAND SUGER PÅ HOCKEY!!!! haha, de kommer looosa. Hoppas Canada vinner nästa match. Fatta USA mot Canda, de kommer bli så intense!!! ohja.

Klara håller på att lägga upp bilder på facebook och jag och Kathleen sitter i vårat rum och avtaggar oss. hehe, alla visar ju inte våran bästa sida om säger så. :P


här fastna jag lite hastigt på en. :P jag på bästa shopping humör

Hade sett fram emot att prata med Marcus idag. Men han verkar inte vilja logga in. To bad, vi får aldrig tid att prata.´:(:(  Blir säkert bättre när OS och inomhussäsongen och allt de där är över, eller vad tror ni...???

aja, ska ut och springa lite. pusshej!

ps. sommarplanerna börjar ta form. LÄNGTAR ENORMT EFTER SOMMAR OCH SOLBRÄNNA.

Kommentarer
Postat av: Klara

Men ni kan ju inte avtagga er på alla!!! :( :P Ni som är så söta

2010-02-27 @ 01:19:57
Postat av: Harry

Om Finland suger i ishockey och de kom längre än Svennarna, hur dåliga är inte sverige dååå?

2010-02-27 @ 10:08:52
Postat av: Maryy

svenskarna suger häst!!!!!!!!!!!!!!! så länge pensionärer foppa är med i laget kommer vi aldrig få medalj ;) heja finland dock




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />